Door de aanhoudende hitte van de afgelopen dagen en weken zijn op verschillende plaatsen de betonplaten van de fietspaden omhoog gekomen. Zowel op het mijnterrein als op de Koolmijnlaan werden hiervoor al herstellingswerken uitgevoerd door gespecialiseerde firma’s, zodat de hinder voor de weggebruiker zoveel mogelijk beperkt blijft.
Kom je toch nog ergens een probleem of beschadiging tegen, meld dit dan voor alle zekerheid. We vragen ook om wat geduld: de nodige herstellingen worden uitgevoerd en alles komt weer in orde.

