BEWEGING IN STILTE
expo in de Bibliotheek tussen 10u00 - 19u00
expo in de Bibliotheek tussen 10u00 - 19u00
10 jaar geleden stond de wereld van Wendy op zijn kop: er werd Parkinson bij haar vastgesteld. Ze besloot tijdens haar dagelijkse verplichte wandeling foto’s te maken om de eentonigheid te doorbreken. Fotografie werd al snel een vorm van therapie: het zorgt voor focus waardoor ze haar tremor en andere moeilijkheden vergeet.
Met deze tentoonstelling wil ze aantonen dat je leven niet voorbij is als je een zware diagnose krijgt.