Aanstaande zaterdag 27 juni gaan we met KH de Heidegalm papier ophalen in Berkenbos.
Normaal beginnen we 8u30 - 9u00.
Door de warmte gaan we ten laatste om 7u beginnen.
Maar de inwoners hebben de gewoonte het papier later buiten te zetten.
Is het mogelijk om dit in jullie media aan te kondigen zodat we zoveel mogelijk volk bereiken?
Dan hoeven we geen 2e keer rond te rijden en vermijden we dat er veel papier zou blijven staan.
Alvast bedankt!