






Heel wat mensen zakten zondag af naar de sportvelden aan de jeugdlokalen in de Butastraat voor een gezellige namiddag vol Kubb-plezier. Onder een aangename sfeer namen de deelnemende ploegen het tegen elkaar op in een sportief en spannend tornooi.Van bij de start om 13 uur was de speelweide goed gevuld met spelers, supporters en nieuwsgierige bezoekers. Tussen de wedstrijden door werd er volop bijgepraat en genoten van het mooie weer, wat zorgde voor een warme en gemoedelijke sfeer.
Ook aan de innerlijke mens werd gedacht. De aangeboden worsten vonden gretig aftrek en aan de toog konden bezoekers terecht voor een ruim aanbod aan bieren en frisdranken.
Dankzij de enthousiaste deelnemers, supporters, vrijwilligers en organisatoren kunnen we terugblikken op een geslaagde editie van het Kubb-toernooi. Bedankt aan iedereen die aanwezig was en mee zorgde voor deze fijne namiddag! Dank aan David Amgad voor de foto's, verslag Rudi Coomans