In juni worden twee publiek toegankelijke cashautomaten geplaatst. Die zullen worden uitgebaat door Batopin, het netwerk dat in België bankautomaten centraliseert voor verschillende grootbanken. Dankzij deze uitbreiding krijgen inwoners opnieuw gemakkelijker toegang tot contant geld in de gemeente.
De voorbereidende werkzaamheden gaan van start op maandag 8 juni en zullen naar verwachting ongeveer een maand in beslag nemen. Tijdens deze periode wordt de hoofdingang van het gemeentehuis tijdelijk afgesloten om de werken veilig en vlot te laten verlopen.
Bezoekers van het gemeentehuis kunnen wel gewoon terecht via een tijdelijke alternatieve ingang. Om alles zo duidelijk mogelijk te maken, voorziet de gemeente uitgebreide signalisatie zodat inwoners zonder problemen de juiste toegang kunnen vinden.
Met dit project zet het lokaal bestuur opnieuw een belangrijke stap richting een klantvriendelijke, hedendaagse en toegankelijke dienstverlening, waarbij gebruiksgemak en bereikbaarheid centraal staan voor alle inwoners van de gemeente.
