






Vanavond kon je de boerderij luisteren naar het optreden van de groep Botswing. Zij brengen uitsluitend Irish muziek. Hoe dit gegroeid is vragen we aan een van de organisatoren Evi " wel" zegt ze " een paar jaar geleden was deze groep op zoek naar een locatie en waar konden ze beter terecht dan op onze boerderij. Het concept sloeg onmiddellijk aan en zoals je kan zien is er heel veel volk op komen dagen. Geen inkom maar een vrije gift is welkom" aldus nog Evi ". Het weer hadden ze alvast mee en ook het volk was er. Of het voor herhaling vatbaar is" jazeker als de band door wil doen, waarom geen vervolg. Met dank aan Joseph Bams voor verslag en foto's
.jpeg)