Eerder werd hij al opgemerkt als duo van “NYNIX” en andere theatervoorstellingen. Aandachtige Zolderaars, merkten hem hier en daar ook al op bij reclamecommercials. Hilarisch en lachwekkend theater brengen, is zijn levensdroom. Doe daarbij, dat hij nu ook nog een one-man-show neerpende, en naar buiten wil brengen… Dan was The Roxy Theater in Koersel, de ideale locatie voor een eerste ‘TRY-OUT’.
Zenuwachtig bijgestaan door zijn mentor én tevens regisseur Bart Mathijssen, begon Bruno D aan zijn probeersel. Een volle Roxy was klaar voor de intrede van hun plaatselijke stand-up comedian. Al meer dan 30 jaar actief, in de verkoopsector, bracht hij nu een pleidooi ervan. Grappige ervaringen, maar ook de verkooptechnieken, die eraan gepaard gaan. Of waar je als consument moet op letten, overgoten met een sausje humor. Doe daar een paar ‘typetjes’ bij ,zoals een Hollandse goeroe, (en die hadden er meer mogen inzitten) dan krijg je een volle zaal mee. Zenuwachtigheid was troef, en timing was nu, nog niet op zijn plaats. Maar daarom heet dat een ‘try-out’. En die was geslaagd! Als je het hele verhaal aanhoort, krijgt Bruno D, zelfs een hostie verkocht aan de plaatselijke pastoor. En dat is best grappig.
Bruno Dusoleil weet nu alvast, waar hij kan aan werken, voor dit naar de grote zalen kan gaan. En eerlijk gezegd, je moet het maar durven! Zijn zenuwachtigheid was dan ook volledig terecht. De kop is eraf! De vuurdoop is voorbij. Wij hebben alvast bijgeleerd na deze voorstelling, dat één LEO, soms goedkoper is dan een pak van 10, met 2 extra’s… (FLYZONE)