maandag 27 december 2021

AANGEPASTE DIENSTVERLENING TIJDENS EINDEJAARSPERIODE

Wie tijdens de eindejaarsperiode de gemeentediensten nodig heeft, plant dit best goed op voorhand. Het gemeentehuis sluit namelijk de deuren van 27 t.e.m. 31 december. Heb je toch dringend een akte, attest of uittreksel uit het bevolkingsregister nodig? In vele gevallen kan je dit zelf digitaal opvragen via www.heusden-zolder.be/e-loket.
Je kan dat doen vanuit je zetel en hoeft je niet meer naar het gemeentehuis te verplaatsen. Als je zo’n document online aanvraagt, krijg je het binnen een aantal minuten in je mailbox. Enkele muisklikken volstaan dus om je document digitaal thuisgestuurd te krijgen. Snel en eenvoudig!

“Wist je trouwens dat we in 2021 maar liefst 12 000 aanvragen kregen via ons e-loket?”, vraagt Engin Ozdemir (schepen van Burgerzaken). “Dat is meer dan een verdubbeling sinds de uitrol van de digitale dienstverlenging in 2018.” Onder meer door de coronacrisis is de digitale dienstverlening in een enorme stroomversnelling gekomen.
 Info: Team Burger – 011 80 80 80