woensdag 4 december 2019

Wat kunnen robots betekenen naar klantvriendelijkheid ?




Een robot die klanten helpt en tegelijk animeert. Het lijkt iets uit een science-fiction film. Maar de Limburgse ICT specialist Auva maakt er een realiteit van.

Het bedrijf gaat namelijk in zowat al hun vestigingen een robot inzetten om naar eigen zeggen te zorgen voor een ongeĆ«venaarde klantenervaring. De robot, genaamd Cruzr, zal de taken van verkopers gedeeltelijk over nemen.
Hij zal wachtrijen beheren, klanten de weg wijzen en hen informatie verschaffen over producten en diensten.  Op die manier kunnen verkopers zich focussen op het menselijke contact.
Raf Coomans van Auva wil deze Europese primeur graag met jullie delen en de mogelijkheden van robots tonen in retail klantenbeleving en elke B2B omgeving met een boeiende infosessie en demo, zodat je Cruzr meteen zelf aan het werk kan zien.  De mogelijkheden zijn immers eindeloos.  Denk maar aan het onthaal in de ontvangstruimte van een onderneming, entertainment, goederenmanagement, orderpicken, analyses, logistieke operaties enz.

Benieuwd wat zo een robot voor jou kan betekenen?  Schrijf je dan nu in!

Programma: 05 december ZLDR Luchtfabriek
19u00: Ontvangst en verwelkoming
19u30: infosessie met demo
21u00: aansluitenden drink
Deze sessie wordt je gratis aangeboden door de gemeente Heusden-Zolder, UNIZO Heusden-Zolder en Syntra.  We vragen je enkel je deelname te bevestigen door in te schrijven.
ik schrijf me in